welcome

Sunday, August 7

Longgg time nooo see

Assalamualaikum, haaa aku asyik bertangguh kot nak tulis blog hahaha malas. Boleh ke alasan tu? Hmmm 
Terkejut tak, bulan ogos aku still kat egypt? Haaa sorry peeps aku tak balik msia pun tahun nie, just nak spend my last last summer here, hahaha ramai gak yg tanya awat tak balik? Hmm jawapan aku sbb taknak balik, nk spend masa kat sini πŸ€”πŸ€”πŸ€”
Puasa kat sini, raya kat sini, tak rasa sedih pun, tp kadang homesick tu tetap lahh ada, tipu lahh kalo takde cumanya bila homesick, aku ceriakan diri aku dengan adik beradik aku kat sini, rindunya adik2 dentist medic farmasi dan kakak2 😭😭😭😭 cepat balik ye nnt boleh pergi tafaqquh sesamaπŸ’“πŸ’“πŸ’“
Banyak jugak benda baru aku belajar kat sini, jumpa org baru, jumpa crush baru ehhπŸ™‰πŸ™ŠπŸ™ˆ
Hahahahaa aku ada kawan2 so aku tak sedih sangat , bila sedih aku tido hahaha bangun tido dah happy balik hahaa
Cuti lagi baki 3 minggu, fuhh kena beli brg sekolah dan siap brg2 nnt. Kemas bilik dah, buku2 pundah, cuma kertas2 tu nk kumpul dan buat rujukan nnt, maklumlahh dahh final yearπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
Fuhhh, final year kot😫😫😫😫 doakan aku. Doa2 moga dimurahkan rezeki yg sebanyak mungkinπŸ™†πŸ»πŸ™†πŸ»πŸ™†πŸ»
Haa tu je kot, byk je keja si  halia nk buat tp dia tak buat2πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’ so doakan Nur Halia rajin dan tak putus asa okayyπŸ™†πŸ»πŸ™†πŸ»πŸ™†πŸ»πŸ™†πŸ»
Egypt is like a deep sea, only a good diver can see/search the best diamondπŸ’Ž

Ps : td naik kat tl, ada baby comel, moga jadi anak yg soleh mcm ur parents kayy? Im happy for uπŸ™‚

No comments:

Post a Comment