welcome

Saturday, May 17

Final Exam

Assalamualaikum dan  hai semua :D
*ehem2 bahasa melayu k :p

ok..memandangkan km semua dentist tgh dlm fatrah final exam,, so km diberi tawaquf dari mana2 program kecuali program berbentuk akademik.

hari ini dah masuk seminggu km hadapi exam final.
dan km ada gap 5 hari utk exam seterusnya.
nampak mcm banyak tp sebenarnya tak pun,,huhu
sbb exam selepas nie sgt la byk dan bertimbun kertas dan tebal bukunya utk dibaca,,hoho
*mohon tembak doa kuat2

hari ini adalah exam presentation skill,
aku sgt la teruk present,,aku blank kot atas tu, ending dia aku pegang kertas,,aku tak getar tp aku blank membuatkan aku terus taktahu apa nk ckp,
badan aku mula panas dan peluh pecah kat dahi2 :(
aku rasa nk nangis, lepas tu je,,aku tahan nk nangis, naseb depan kawan, kalo sorang2 aku dah nangis dah,,huhu
*aku redha n tawakal je markah berapa pun , aku harap tu lah yg terbaik yg pernah aku dpt.inshaAllah

pastu habis je exam aku ada meeting kat teratak pukul 4.30
dan aku kena p amik surat jemputan kat cc.
aku jalan laju dan direct p cc,
sampai je library tutup dah
aku dah nak nangis tp tahan je,
aku msg aifa n bgtau dia, aku p kedai beli susu utk alas perut
kemudian naik teksi ke teratak.
*kena paw dgn pakcik teksi, redha je :(

dlm meeting aku mengantuk sgt, ntah la syndrom apa la yg kawal aku hari ni :(
habis meeting jumpa Mori, dia nk teman p daftar no baru,
rupanya no aku bukan atas nama dia. *sedih lg
atas nama Shahir a.k.a penasihat mtp *terkejut aku

dia pun p pggl shahir, n naseb la dekat je, then tunggu sambil mkn aiskrim *yumyum
Alhamdulillah dah selesai bab hp,
now u can call me as usual :D

balik je umah terus tido lepas solat,,hoho aku penat tak daya dahh :(
*thanks abi bg hadiah :D

now jom fokus study, aku kena study, byk nie :(
moga Allah permudahkan.
InshaAllah boleh !

No comments:

Post a Comment