welcome

Monday, January 18

Manfaatkah hari anda?

Hmm tajuk dushh tumbuk diri letak kat dinding hee
Soalan yg patut aku tnya kat cermin dan oantul balik kat diri akuπŸ˜‚

Okayy, kan aku dahh g jaulah suwa tu, pastu balik tu, siangnya aku g bersosial kejap sampailahh malam, balik je tu hantar my hello kitty yg nk g travel eastern europe tu, alahai sedih je hati kecik aku nie😿 sedih sbb org g jalan best2 tapi aku , hmm takpalah rzeki kan? Egypt pun best apa, rugi aku tak jalan habis lagi nie😊😊😊

Pastu hari nie, ingat nk g jogging pastu ttba ribut angin kuat sampai jadi planet marikh kejap alex hari nie😒😒😒😒 so amik langkah berjaga duduk bertapa dalam umah je lahh, 
On laptop, pastu biarkan dia bunyi sorang2, buat aktiviti cuci umah yg paling suka sekali cuci toilet dan dapur, puas hati aku selama nie, dah lama aku geram lantai kat dapur tu, yes, semua dah mati, aku dah chlorox kan semua lantai satu umah hari nieπŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€ walaupun umah bau chlorox tp aku tetap gembira sbb dah cantik😻😻😻😻
Alhamdulillah, barulah rumahku syurga kuπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Sebelum tu, sembang dgn laili, hee haii laili, finally ur name is here. Hohoho gosip2, cerita2 pastu sambung mop guna pewangi pulak supaya wangi balik umah ini😝😝😝😝
Pergi meeting, pastu buat kerja. Hee
Perasaan dia bila, kau buat kerja ada 10 chatbox yg kau kena handle ada dua kerja berbeza yg kau kena buat, dan ipad n fon kau dok bunyi jugak, rasa mcm stress je bunyi nie😭😭😭 tp tu eprasa mcm tak kesunyian dan kita buat kerja yg bermanfaat kot!
Alhamdulillah, moga Allah berkeberkatan waktu tu, walaupun aku selalu rasa tak cukup😒
Housemate mai sembang, gosip lagi, dan halia kau kena kuat! Walaupun org kata kau bodoh terima keja ini, tp at least kau bekerja yg kau suka dan dapat tlg org lain. Besar tau pahala tlg org lain😌😌😌😌 ingat tu.

Hati kuatπŸ’ͺ🏻
Jiwa kental❤️
Peduli org kataπŸ™‰
Jaga amanah sajaπŸ˜‰

No comments:

Post a Comment