welcome

Sunday, August 16

Better tomorrow

Thanks for leaving the message.
Nice reminder.
I know, there is a better tomorrow.
Thanks. Now , im better. More positive😌 alhamdulillah.

"Allah takpernah janjikan esok adalah terbaik utk kita, tetapi Allah suruh kita usaha untuk menjadi lebih baik untuk setiap hari agar kita beruntung."

Lepas nie, a lot of invitation kawen yg akan dapat. Ramai kawan2 dah melangkah ke tangga kedua. Hee seronok tengok kawan kita bahagia dgn cara depa. Kita tumpang bahagia sat dulu.

Yang penting now, aku kena grad utk dptkan BDS aku, then aku kena kerja, kumpul duit, bahagiakan mak abah aku, lepas kerja, jgn bg depa kerja dah teruk2, kesian weh, depa pun kerja utk sara hidup depa, walaupun sikit tapi ada hasilnya.

Aku kena tegakkan prinsip aku. Jangan goyah dah. Dulu mungkin aku lalai dalam bahagia aku, tanpa fikir baik buruk dan org lain, tetapi benda tu mengajar aku utk berdiri sekarang. 

Doakan aku.

I need support from u.
Yes u. All of u.
Thanks❤️

No comments:

Post a Comment