welcome

Friday, July 31

Perginya di dalam hidupku

Saat ini hati aku berderu air mengalir.
Mengalir laju bagai darah dalam badan aku.

Aku taksanggup nk tgk kau lagi.
Hati aku tertiarap , jatuh .
Kau buang aku bagai sampah.
Dan aku tahu aku dari sampah yang kau kutip dulu.
Maaf. Aku tahu siapa aku.
Aku perlu cermin diri dulu kan?

Kau dah selamat di sana.
Jangan kau muncul lagi.
Pergi dan jangan kembali buat hatiku sakit lagi.
Aku tak sanggup.

Kau sudah pilih bahagia kau.
Kini, doakan aku temu bahagia aku.

Aku pun nk bahagia, gembira.
Aku nk jadi normal.
Doakan aku.

Maaf aku menangis jugak.
Sorry.

Sis, jiwa kuat kan? Hati kental kan?
Menangislah puas kalo itu yg mampu buat kau hilang sikit rasa sakit.
Tetapi lepas ini, kau perlu ingat, tabahlahh, kuatlahh sabarlahh.
Kau ada Allah.
Dan berdoalahh.

U deserve better.
Be happy.
Smile :)

No comments:

Post a Comment